ویرایش محتوا

معلومات عنا

يجب أن نوضح لك كيف ولدت جميع الأطفال هذه الفكرة الخاطئة عن التنديد بالملذات والثناء على الألم ، وسأعطيك حسابات كاملة خارج النظام والتفسير يجب أن نوضح لك كيف ولدت جميع الأطفال هذه الفكرة الخاطئة عن التنديد

معلومات الاتصال

هزینه ایمپلنت دندان ، قیمت ایمپلنت ؟

  • خانه
  • -
  • عمومی
  • -
  • هزینه ایمپلنت دندان ، قیمت ایمپلنت ؟
 هزینه ایمپلنت دندان ، قیمت ایمپلنت ؟

هزینه ایمپلنت چقدر است ؟

این پرسش بسیاری از افراد است که به متخصصان ایمپلنت مراجعه میکنند.

در واقع هزینه ایمپلنت یا قیمت ایمپلت قیمت ایمپلنت دندان در رشت در سال 1402 به ازای هر یک واحد به طور متوسط بین 20.000.000 تومان  تا 22.000.000 تومان متغیر است.

 بصورت کلی هزینه ایمپلنت به عوامل مختلفی مانند:  جنس پایه ، نوع روکش ، مدت زمان که فرد دندان اصلی خود را از دست داده است بستگی دارد و سایر عوامل احتمالی در تعیین هزینه ایمپلت تاثیرگذار میباشند.

این نکته هم قابل ذکر است که  که قیمت مورد اشاره در فوق شامل  هزینه جراحی، روکش و اباتمنت می باشد.

البته تعرفه در نقاط مختلف کشور بعضا متفاوت است. قیمت ایمپلنت در رشت توسط دکتر امین تقی پور رودسری پس از ویزیت کامل به بیمار اعلام میشود و در محدوده قیمت فوق میباشد.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

در مجموع بیمه ها هزینه ایمپلنت دندان را پوشش نمی دهند ، اما شماری از بیمه های تکمیلی این امکان را جهت مشتریان فراهم کرده اند تا هزینه ایمپلنت با بیمه را پوشش دهند. به منظور پرداخت هزینه ایمپلنت دندان توسط بیمه تکمیلی  پیشنهاد میشود تا  شرایط بیمه تکمیلی قبل از شروع درمان از شرکت بیمه سوال شود. 

اگر بیمه تکمیلی امکان پرداخت آزاد را فراهم کرده باشد بنابراین می توانید به دکتر امین تقی پور رودسری مراجعه نمایید و پس از پرداخت هزینه ایمپلنت دندان فاکتور آن را دریافت کرده و آن فاکتور را برای دریافت هزینه به بیمه تکمیلی خود تحویل دهید.

در صورتی که بیمه تکمیلی صرفا  مراکز خاصی را  پوشش دهند،  برای انجام ایمپلنت صرفا باید به ان مراکز مراجعه نمایید. 

 

برای دریافت نوبت از طریق شماره های ۰۱۳۳۲۱۲۹۳۴۷ و ۰۱۳۳۲۱۲۴۳۴۱ تماس حاصل فرمایید.

و یا از طریق صفحه ارتباط با ما اقدام نمایید.

ایمپلنت

برای دریافت
جدیدترین روشهای درمان

***

مرکز دندان پزشکی باران در سال 1390 با رویکردی درمان محور در زمینه خدمات سلامت و درمان دهان و دندان تاسیس شد ، این مرکز در حال حاضر در زمینه درمان ریشه ، ارتودنسی و ایمپلنت به همراه زیرشاخه های مرتبط در حال خدمت رسانی به شهروندان گرامی میباشد. قطعا ارایه بهترین کیفیت درمان به همراه تعرفه ای مناسب حق مراجعه کنندگان عزیز به این مرکز میباشد.

ساعت پذیرش

شنبه : 15.00 - 20.00
یکشنبه : 15.00 - 20.00
دوشنبه : 15.00 - 20.00
سه شنبه : 15.00 - 20.00
چهارشنبه : 15.00 - 20.00